РГК запровадила автоматичну реєстрацію в онлайн сервісі 104.ua

Регіональна газова компанія запровадила автоматичну експрес-реєстрацію у єдиному онлайн сервісі 104.ua для споживачів газу, які користуються смартфонами. Це дає можливість мільйонам українців, які щомісячно телефонують до Контакт центру, автоматично отримати доступ до онлайн сервісу 104.ua. Розуміючи обмеження, з якими стикнулись споживачі природного газу по всій Україні, Регіональна газова компанія запровадила індентифікацію клієнтів за номером мобільного телефону. Це спростило процес реєстрації на сайті 104.ua для клиєнтів Контакт центру. Тепер всім споживачам, які зателефонують зі смартфону до РГК Контакт центр, автоматично буде створений Особистий кабінет на сайті 104.ua, про що споживач отримає…

Читати далі

Зміни у газобалансуванні

Оператори газорозподільчої мережі (ГРМ) останнім часом не купляють відповідні обсяги газу на Українській енергетичній біржі. Послугою з балансування вони користувалися лише у перші 2 тижні січня цього року, як це передбачено чинним законодавством.Після 20 січня оператори ГРМ, які працюють під брендом Регіональної газової компанії (РГК), не користувалися послугами балансування оператора газотранспортної системи (ГТС). Твердження про несанкціонований відбір газу з боку оператора ГТС, що було розповсюджене деякими ЗМІ, є маніпуляцією і не відповідає дійсності.З метою зменшення платежів для побутових споживачів в опалювальний період регулятор прийняв рішення: зменшити тарифну виручку операторів ГРМ у І-му кварталі і компенсувати її в ІІ-му і ІІІ-му кварталах, про що оператор ГТС був заздалегідь проінформований.У зв’язку з цим оператори ГРМ направили оператору ГТС пропозиції щодо внесення змін у графік розрахунків за надані послуги балансування з врахуванням рішення, прийнятого регулятором. Нагадаємо, що затверджені регулятором наприкінці…

Читати далі

Перспективи і плани газопостачання

Про розподіл «платіжок», перспективи і плани розвитку газової галузі Рівненщини йшлося на робочій нараді, проведеній на базі Дубенського відділення АТ «Рівнегаз». У ній взяли участь представники трудових колективів Дубенської, Млинівської, Демидівської і Радивилівської дільниць, а також голова правління АТ «Рівнегаз» Петро Дубас, комерційний директор Віктор Осницький і технічний директор Олександр Климчук.Йшлося, зокрема, про те, що газова компанія є лідером із сервісного обслуговування. На даний час 75 відсотків споживачів природного газу мають змогу отримувати весь спектр послуг у центрах обслуговування клієнтів (ЦОКах). Вони працюють, зокрема, у Рівному, Здолбунові, Дубні, Костополі, Березному і Сарнах. У цьому році заплановано відкриття ще 3-х: у Млинові, Корці…

Читати далі