Перспективи і плани газопостачання

Про розподіл «платіжок», перспективи і плани розвитку газової галузі Рівненщини йшлося на робочій нараді, проведеній на базі Дубенського відділення АТ «Рівнегаз». У ній взяли участь представники трудових колективів Дубенської, Млинівської, Демидівської і Радивилівської дільниць, а також голова правління АТ «Рівнегаз» Петро Дубас, комерційний директор Віктор Осницький і технічний директор Олександр Климчук.Йшлося, зокрема, про те, що газова компанія є лідером із сервісного обслуговування. На даний час 75 відсотків споживачів природного газу мають змогу отримувати весь спектр послуг у центрах обслуговування клієнтів (ЦОКах). Вони працюють, зокрема, у Рівному, Здолбунові, Дубні, Костополі, Березному і Сарнах. У цьому році заплановано відкриття ще 3-х: у Млинові, Корці та Острозі. В планах розширення простору для самообслуговування. У нових центрах обслуговування клієнтів будуть встановлені термінали, через які споживачі самостійно зможуть отримати відповіді на питання, що їх цікавитимуть. Відкриваючи ці заклади, компанія, як правило, орієнтується на їх доступне розташування.Для зручності і комфорту клієнтів працюватимуть й онлайн-сервіси. Зареєструвавшись в особистому кабінеті через 104ua, споживач, не відвідуючи ЦОК, зекономить час, стежитиме за станом свого рахунку і зможе сплатити за отриману послугу. Зручно і швидко можна передати показання, розрахуватися за газ і його транспортування за допомогою таких додатків, як VIBER і TELEGRAM. Про ці онлайн сервіси слід активно поінформувати клієнтів.Петро Дубас розповів також про те, як регіональна газова компанія останнім часом структурувала основні напрямки своєї діяльності. Зокрема, це стосується технічної політики, обслуговування підземних газопроводів, будівництва, введення в експлуатацію, уніфікацію обліку, структуризацію продаж та обслуговування клієнтів, стандартизацію організації управління, заміни шафових регуляторних пунктів (ШРП). Їх виготовлять у Львові, де працює цех із випуску газового обладнання.- Одне із стратегічних завдань – редизайн газових мереж, – зазначив Петро Дубас. – Наше підприємство може прокачувати до 5 млрд. метрів кубічних газу, адже колись будували газопроводи з перспективою розвитку. Проте зараз спостерігаємо скорочення обсягів споживання газу. Тому слід подумати, як модернізувати мережі, здійснювати заміну ШРП і т.д. Ми поступово ставимо нові шкафні, перевіряємо газопроводи сучасними приладами, працюємо над автоматизацією служби метрології, робимо все, аби бути сучасним, технічно оснащеним підприємством. І наразі можемо цим пишатися.Ми удосконалюємо сферу послуг, працюємо над комплексним обслуговуванням. Так споживач, який уклав договір на транспортування газу, може отримати «платіжку» і на оплату електроенергії. Незабаром буде створено відділ, який продаватиме газове обладнання, а також надаватиме послуги з його обслуговування.Також голова правління АТ «Рівнегаз» наголосив на змінах, що відбулися останнім часом. Зокрема, минулого року було ухвалено рішення про розподіл плати за газ та його доставку. А в грудня НКРЕКП затвердила новий тариф на розподіл «голубого палива» для АТ «Рівнегаз». Він становить 1.20 грн. за метр кубічний. Це дасть змогу підприємству здійснювати обслуговування мереж, забезпечити виїзд аварійно-диспетчерської служби і зменшити борг перед «Укртрансгазом», що становить 354 млн. гривень прямих збитків.Слід зазначити, що тариф за доставку газу – це не нова послуга. Вона лише виведена з «платіжки». Але за цю послугу споживачі платили завжди. Сам тариф залежить від кількості споживачів на кілометр газопроводів. АТ «Рівнегаз» обслуговує 10 тисяч кілометрів газопроводів і надає послуги 264-м тисячам споживачів. У регіонах, де їх велика кількість і є потужні підприємства, там тарифи нижчі.- Минулого року введено добове балансування. У цьому році ми закуповуємо технологічний газ на біржі і щодобово збалансовуємо нашу розподільчу систему за рахунок цього придбаного ресурсу, – повідомив присутнім комерційний директор АТ «Рівнегаз» Віктор Осницький. – Важлива також культура спілкування між фахівцями відділів продажу і споживачами. Клієнти мають розуміти, що заява на прогнозування – це обов’язкова вимога часу і нинішніх умов: завчасно повідомляти про зміни і плани щодо замовлених обсягів газу.Активізувати роботу над пошуком місць втрат газу, зокрема, під час експлуатації та обслуговування мереж, при здійсненні повірки лічильників і виявленні крадіжок закликав колег технічний директор Олександр Климчук.На завершення Петро Дубас відповів на запитання присутніх і повідомив, що такі зустрічі надалі проводитимуть регулярно. Вони дадуть змогу донести до працівників інформацію про зміни, що відбуваються на підприємстві, повідомити про завдання, безпосередньо поспілкуватися з працівниками, почути їх думки.
Світлана САБАНЮК,фахівчиня із зв’язків з громадськістю і пресою АТ «Рівнегаз»

Вас можуть зацікавити такі матеріали