Сучасний клієнтський простір

У Млинові АТ «Рівнегаз» урочисто відкрило центр обслуговування клієнтів. Такий клієнтський простір уже 7-й в області. Головна мета сервісів: бути ближче до споживачів, допомагати їм вирішувати значну частину «газових питань», починаючи від консультацій по особових рахунках, здійснення оплати за газ і завершуючи оформленням документів на підключення до газової мережі, газових приладів тощо.
Відтак нині майже 10 тисяч побутових споживачів природного газу в Млинівському районі зможуть швидко, якісно та комфортно отримувати весь спектр послуг.
Сервісний центр розміщений у зручному для споживачів місці, де зосереджені державні установи, соціальні заклади і зручне транспортне сполучення.
– Майже 60 відсотків споживачів нині сплачують за послуги через онлайн-сервіси. І цей показник постійно зростає. Особливо це актуально в період пандемії. І ми переконані, що менеджери клієнтського простору популяризуватимуть онлайн-сервіси для мешканців району, допомагатимуть їм реєструвати «особистий кабінет» на 104ua, користуватися доступними чат-ботами у Вайбері і Телеграмі, – зазначив комерційний директор АТ «Рівнегаз» Віктор Осницький.
Комфортні сучасні умови центру відзначили голова Млинівської райдержадміністрації Борис Курицький і заступник Млинівського селищного голови Валерій Феха, які висловили впевненість, що відтепер споживачам газу у Млинівському районі (а це переважно сільські жителі) буде значно простіше отримувати відповідну інформацію, довідки і вирішувати «газові питання».
Клієнтський простір у Млинові працюватиме з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00. Обслуговуватимуть споживачів два менеджери.
Світалана САБАНЮК

Вас можуть зацікавити такі матеріали